01

Как NOTIFY.BG може да помогне в случай на прекъсване?

Изпратете SMS и e-mail известия за ИТ прекъсвания, сривове или недостъпни услуги, до всички засегнати потребители (клиенти и/или служители), само за една-две секунди. На екрана на телефона на получателите, мигновено ще се появи съобщение и сигналите ще бъдат получени и видяни.

02

Спестете време, като предотвратите множество обаждания

Когато има внезапно прекъсване на ИТ услуга, не е необичайно вашето бюро за помощ да получава голям брой обаждания за проблема. Дори и да се опитате да информирате всички служители и клиенти във фирмата чрез имейл, те може да не видят информацията в подходящия момент. Ето защо екипът зад Notify.bg препоръчва използването на електронна поща в комбинация с SMS известяване, като и двете могат да бъдат изпратени едновременно през вашия мениджърски профил в Notify.bg.

03

Създайте темплейти за известие за непланирани прекъсвания, за да спестите време.

Когато знаете, че ще има планирано прекъсване на ИТ услуга, изпратете известие до засегнатите клиенти и служители предварително, това ще им даде време да се подготвят и планират работния си ден. В допълнение към често използваните имейли, SMS известията от Notify.bg могат да бъдат полезни за служители, които не винаги работят от офиса, например продавачи, които са на път, или служители работещи в режим на домашен офис.

Дръжте клиентите си информирани!