Работата на застрахователната компания е съвкупност от сложни и времеемки за изпълнение ежедневни задачи.
От обработката на документи, през издаване на възлагателни писма и свързване на застрахованите субекти с доверени сервизи, до търсене на нови клиенти за фирмата и рутинно следене срока на падеж на активните застрахователни полици, както и проследяване на платени и неплатени вноски от застрахованите лица.
Платформа, която предлагаме изпълнява функцията на Ваш асистент, който е конкретно нает със следните задачи:
НАПОМНЯНЕ
Да напомня на Вашите клиенти, за изтичащи застрахователни продукти и подканване да ги подновят при Вас.
НАСОЧВАНЕ
Да изпраща специални съобщения с информация за актуални отстъпки на предлаганите от Вас услуги.
СПЕШНО
Да напомня на Вашите клиенти, за текущи чакащи плащания по вноски от тяхна страна, за активен застрахователен договор.
ПОДНОВЯВАНЕ С 1 КЛИК
Бърз и удобен начин, за подновяване на услугата, чрез инстантно набиране на предоставения от Вас телефон за контакти в съобщението.
Какъв е смисъла да автоматизирате проследяване актуалността на застрахователни продукти и известяването на Вашите клиенти за изтичането им или за належащо плащане по вноска?
спестявате време и ресурси
помага за запазването и увеличаването на броя доволни клиенти
увеличена продуктивност от Вашите служители, като следствие на премахването на голям дял рутинен ръчен труд
Може би се чудите, защо имате нужда от нашата платформа?
Ние Ви предоставяме стабилна уеб-базирана платформа за автоматизирани SMS и e-mail известия, които могат лесно да бъдат персонализирани.
Започни сега