Изпращайте лесно SMS съобщения до пациентите на вашата дентална клиника

В днешно време има няколко разпространени практики за достигане до клиенти. SMS известието с текстово съобщение е един от най-добрите, бързи и въздействащи начини за връзка, което не отнема от времето на клиента или на служителите Ви.

Текстовите съобщения чрез SMS предлагат проценти на отваряне и отговор съответно от 98% и 45% – това е значително по-високо в сравнение със съответните цифри за имейл от само 20% и 6%. Освен това 93% от крайните клиенти предпочитат напомняме със SMS пред други канали, като телефонни обаждания и традиционни писма по пощата.

SMS известието работи добре в различни индустрии и е особено ефективен в здравеопазването. В тази статия изследваме предимствата, които SMS могат да донесат на доставчиците на здравни услуги. 

Ползите от SMS маркетинга за практикуващите здравни специалисти

Текстовите съобщения са много удобни и ефективни както за пациентите, така и за персонала на клиниката. Използването на SMS платформа за известия Ви позволява бързо да създавате съобщения и да ги изпращате поотделно или групово. Можете дори да планирате изпращането на текстови съобщения в определен час и да видите кога са доставени и отворени. В доплънение така може да автоматизирате голяма част от комуникацията с пациенти, защото платформата за SMS и Email известия разполага с автоматизация.


Други предимства на прилагането на SMS известия в работния процес

SMS известието достига до всеки – всеки с мобилен телефон може да изпраща или получава SMS текстови съобщения. Няма нужда вашия клиент да ползва най-новия модел смартфон за да получи и прочете SMS напомяне.

Не е необходим достъп до интернет – за разлика от някои други масови комуникационни канали, SMS разчита само на телефонен сигнал, а не на интернет.

Нотификациите със SMS са достъпни – текстовите съобщения обикновено са по-евтини от директните имейли и телефонните обаждания (особено като вземете предвид времето, което служителите трябва да отделят за телефонни разговори).

Страхотно решение за намаляване на неявяванията – неявяването на клиент/пациент е много скъпо и вредно, за всеки бизнес, който работи директно с клиенти на място. За да върви бизнеса е важно работните часове да бъдат запълнени от реални посетители, а напомнянето за запазен час със SMS ще ви помогне да намалите риска от неявявания. 

Как да използвате SMS текстови съобщения във Вашата дентална практика.

Текстовите съобщения през SMS могат да помогнат за подобряване на ангажираността на пациента и цялостното удовлетворение. Има многобройни приложения за SMS в денталните практики, като основните са следните:

1. Общи съобщения;
Понякога е необходимо да изпратите общо съобщение до всички пациенти, за да ги информирате за ситуация, която засяга нормалното обслужване (да ви напомним, че 2020 до 2022 всички бяхме силно засегнати от глобална пандемия). Например по време на пандемията много дентални практики трябваше да обявят, че пациентите трябва да носят маски на прегледи и да ги предупредят, че температурата им ще бъде измерена при пристигането.

Общи съобщения, като промени поради непредвидени аварии (спиране на вода/ток) или промени в работното време или процесите за резервиране на срещи, могат да бъдат съобщавани бързо и удобно с помощта на услуга за масови SMS съобщения.

Примери:

  • Здравейте [Име], моля, имайте предвид, че сме затворени за коледната ваканция от [Дата] до [Дата] и няма да можем обслужваме пациенти.

  • Здравейте, поради авария в квартала, кабинета ни няма електрозахранване, моля обадете се на [ телефон ], за да насрочим нова дата за посещение.

2. Назначаване на срещи;
Резервирането на часове е постоянна задача във всяка дентална клиника. Използвайте SMS съобщения, за да помогнете на пациентите да резервират нов час или да насрочат последващ преглед.

Примери:

  • Здравейте [Име], нашите записи показват, че ви предстои рутинен преглед при [Име на зъболекар]. Моля, обадете ни се на [телефон], за да насрочим дата.

  • Здравейте [Име], след срещата Ви днес при [Име на зъболекар], моля, резервирайте бъдещо посещение, за да продължите Вашето [Лечение]. [URL]

3. Напомняния за срещи;
Както споменахме по-рано, изпращането на SMS за напомняния на час ще помогне за намаляване на неявяванията и да гарантира, че вашата клиника няма да остане с твърде много пропуснати часове за запълване. С нашата платформа можете автоматично да изпращате напомняния за срещи със SMS и Имейл, (което е много по-удобно и отнема по-малко време, отколкото да опитвате този процес ръчно). Изпращането на SMS напомняния един или два дни преди насрочените срещи работи най-добре.

Можете също да използвате SMS текстове за напомняне, за да проверите дали клиента има нужда да промени запазения час или да предоставите друга полезна информация.

Примери:

  • Здравей, [Име на Дентална клиника], напомняне, че имате резервиран час за посещение при нас на [Дата] в [Час]. Моля обадете се на [телефон], ако има нужда от промяна.

  • Здравейте [Име], Вашият час при [Име на Дентална клиника] е на [Дата] в [Час]. Моля, имайте предвид, че трябва да таксуваме за отказ от посещение в последния момент. Прочетете нашата политика: [URL]

4. Специални оферти и отстъпки;
Текстовото съобщение по SMS е чудесен начин за съобщаване на специални търговски предложения, които вашата клиника предлага, като например намалени планове за лечение или за избелване на зъби. Или ако обединявате свързани услуги, за да подобрите усвояването, например, може да искате да предложите почистване на камък и подарък рутинна проверка.

Примери:

  • Не сте доволни от настоящата си усмивка? Ние предлагаме безплатна консултация (на стойност $300) за лечение на корекция на зъбите. Запазете час днес [телефон]

  • Здравей [Име], бъди проактивен за здравето на зъбите и венците си, за да избегнеш кариес. Получете почистване на камък на специална цена, когато резервирате преглед [телефон].

5. SMS Известия до клиентите ви, за пропуснати срещи;
Пратете текстови съобщения, за да се свържете с пациентите, които са пропуснали часа си, за да ги насърчите да резервират отново или да поискате такса за анулиране, за да покрият разходите за пропуснатото от тях посещение.

Примери:

  • Здравейте [Име], пропуснахте срещата си при [ Име на Дентална клиника ]  вчера. Моля, резервирайте отново възможно най-скоро, за да получите усложнение. [телефон] за резервация.

  • Здравей [Име], за съжаление трябва да Ви таксуваме 50% такса за пропусната среща за [Дата] в [Час]. Това е за покриване на разходите ни в клиниката. Моля, платете с карта или банков превод тук: [URL]

Приложете удобството на SMS известията, във Вашата дентална клиника още тази седмица, като се свържете с нас или се регистрирате директно. 

Както всички здравни заведения, денталните клиники могат да се възползват от използването на SMS за маркетинг и комуникация. Използвайки  SMS платформата на Notify BG за автоматизирани известия с SMS и Email, можете да улесните работата на вашата рецепция и да повишите приходите на денталната клиника.