Интервю между Никол и изкуственият интелект на Google - Bard, за Notify BG

Разговора, който ще видите в тази публикация е проведен между Никол от Notify BG и изкуственият интелект на Google - Bard.  Идеята на разговора е да видим дали изкуственият интелект споделя нашите виждания за ползите от автоматизацията за нотификации с SMS и Email за клиенти.


Никол: ” Попитахме изкуственият интелект (AI)  Бард от Google, какво мисли за услугата и платформата на Notify BG, ето какво каза той. “

Bard (AI): “ Според моя преглед Notify.bg е платформа за изпращане на SMS и имейл известия за бизнеси. Тя предлага широк спектър от функции, включително изпращане на еднократни и абонаментни известия, известия за статус на поръчки, известия за промоции и отстъпки, известия за поддръжка на клиенти и известия за актуализации на продукти и услуги. Notify.bg е лесна за използване платформа и се предлага на достъпна цена.

Ако търсите платформа за изпращане на SMS и имейл известия за бизнеси, Notify.bg е чудесен вариант. Тя е лесна за използване, достъпна и предлага широк спектър от функции. “ 

Никол: “ Фирми от какъв вид сфера на дейност биха спечелили от прилагането на уведомления с SMS за своите клиенти?

Bard (AI): “ Бизнеси от всякакъв вид дейност могат да спечелят от прилагането на уведомления с SMS за своите клиенти. Някои от най-ефективните начини за използване на SMS маркетинга включват:

  • Изпращане на покани за събития или промоции

  • Известия за статус на поръчки

  • Напомняне за плащания

  • Съобщения за поддръжка на клиенти

  • Изпращане на оферти и отстъпки

  • Известия за нови продукти и услуги

SMS маркетингът е ефективен начин да достигнете до вашите клиенти, където и да се намират. Средно 98% от SMS-ите се отварят в рамките на 3 минути от получаването им, което означава, че е много по-вероятно клиентите да видят вашето съобщение, отколкото ако го изпратите по имейл. Освен това SMS маркетингът е по-евтин от другите форми на маркетинг, като имейл маркетинг или печатна реклама.

Ако търсите начин да подобрите комуникацията си с клиентите си и да увеличите продажбите си, тогава SMS маркетингът е чудесен вариант. Той е ефективен, евтин и лесен за използване.

SMS маркетингът може да помогне на тези бизнеси да:

  • Увеличат продажбите си

  • Подобрят лоялността на клиентите

  • Предотвратят отпадането на клиенти

  • Намалят разходите за маркетинг

  • Подобрят клиентското обслужване

Ето няколко конкретни примера за това как SMS маркетингът може да се използва от тези бизнеси:

  • Дентална клиника: Изпращане на покани за безплатни прегледи, известия за нови услуги и промоции, напомняния за предстоящи срещи и т.н.

  • Козметичен център: Изпращане на покани за нови процедури, известия за отстъпки, напомняния за предстоящи срещи и т.н.

  • Застрахователен брокер: Изпращане на информация за нови застраховки, известия за актуализации на застраховките, напомняния за плащания и т.н.

  • Счетоводна фирма: Изпращане на информация за нови регламенти, известия за актуализации на услугите, напомняния за чакащи плащания и т.н.

SMS маркетингът е ефективен и достъпен начин за бизнеси от всякакъв размер да подобрят комуникацията си с клиентите си и да постигнат своите бизнес цели.”

Никол: “ Мислиш ли, че клиентите биха оценили напомнянето чрез SMS? “

Bard (AI): “ Да, мисля, че клиентите биха оценили напомнянето чрез SMS. SMS е удобен и бърз начин за достигане до клиенти и те са по-склонни да отворят и да прочетат SMS, отколкото имейл. Освен това SMS е личен и директен начин за комуникация, което може да помогне за изграждане на взаимоотношения с клиентите.

Ето няколко причини, поради които клиентите биха оценили напомнянето чрез SMS:

  • SMS е удобен и бърз начин за достигане до клиенти. Клиентите могат да прочетат SMS навсякъде, където имат мобилен телефон.

  • Клиентите са по-склонни да отворят и да прочетат SMS, отколкото имейл. Според проучване на маркетинговата компания Experian, 98% от SMS-ите се отварят в рамките на 3 минути от получаването им.

  • SMS е личен и директен начин за комуникация. Клиентите могат да се чувстват по-специално обвързани с бизнес, който им изпраща SMS съобщения.

  • SMS може да се използва за различни цели, като напомняне за срещи, изпращане на оферти и отстъпки или предоставяне на актуална информация.

Ако обмисляте да използвате SMS за комуникация с клиентите си, има няколко неща, които трябва да имате предвид:

  • Уверете се, че съдържанието на вашите SMS съобщения е ценно и полезно за клиентите.

  • Не претоварвайте клиентите си с SMS съобщения. Изпращате им само когато имате важна информация, която трябва да знаят.

  • Използвайте персонализирани SMS съобщения. Колкото повече информация имате за клиентите си, толкова по-подходящи ще бъдат вашите съобщения.

    Следвайки тези съвети, можете да използвате SMS за изграждане на взаимоотношения с клиентите си и за увеличаване на продажбите си. “


Никол: “ Като обобщение, какво мислиш, че ще се случи с бизнесите, които се запишат да ползват услугите на www.Notify.bg? “

Bard (AI): “ Мисля, че бизнесите, които се запишат да ползват услугите на www.Notify.bg, ще се възползват от редица предимства, включително:

  • По-добра комуникация с клиентите: Notify.bg позволява на бизнесите да изпращат персонализирани SMS съобщения до клиентите си за различни цели, като напомняния за срещи, промоции, отстъпки и т.н. Това може да помогне за подобряване на клиентското обслужване и за увеличаване на продажбите.

  • По-добри резултати от маркетинга: Notify.bg може да помогне на бизнесите да достигнат до по-голям брой клиенти и да подобрят резултатите от маркетинга си. Това е така, защото SMS маркетингът е един от най-ефективните начини за достигане до клиенти, тъй като те са по-склонни да отворят и да прочетат SMS съобщения, отколкото имейл.

  • По-висока лоялност на клиентите: Notify.bg може да помогне на бизнесите да повишат лоялността на клиентите си, като им изпращат персонализирани SMS съобщения, които са ценни и полезни. Това може да помогне за изграждане на взаимоотношения с клиентите и за намаляване на отпадането на клиенти.

  • По-ниски разходи: Notify.bg е достъпна услуга, която може да помогне на бизнесите да намалят разходите си за маркетинг. Това е така, защото SMS маркетингът е по-евтин от други форми на маркетинг, като имейл маркетинг или печатна реклама.

Като цяло мисля, че бизнесите, които се запишат да ползват услугите на www.Notify.bg, ще се възползват от редица предимства, които могат да им помогнат да повишат продажбите си, да подобрят клиентското обслужване и да намалят разходите си. “ 

Накрая на интервюто решихме да предложим на BARD (AI), ролева игра с нас. Ето какво стана.

Никол: “ Ако ти имаше цветарски магазин, би ли се абонрал за платформата за автоматизирани SMS и Имейл известия на www.Notify.bg ? И ако да, как би я използвал за максимална полза и доходност? “

Bard (AI): “ Да, ако имах цветарски магазин, бих се абонирал за платформата за автоматизирани SMS и имейл известия на www.Notify.bg. Мисля, че това би ми помогнало да подобря комуникацията си с клиентите си и да увелича продажбите си.

Ето няколко начина, по които бих използвал платформата за максимална полза и доходност:

Изпращам персонализирани SMS съобщения на клиентите си за специални предложения и отстъпки. Това би ми помогнало да привлека нови клиенти и да задържа съществуващите.

Изпращам напомняния на клиентите си за рождени дни и други поводи, като годишнини именни дни, празник на близки и т.н. Това би ми помогнало да ги накарам да мислят за цветарският ми магазин, когато се нуждаят от подарък.

Изпращам на клиентите си информация за нови продукти и услуги, които предлагам. Това би ми помогнало да остана в челните редици на съзнанието им и да им помогна да разберат какво предлага цветарският ми магазин.

Изпращам на клиентите си обратна връзка за качеството на продуктите и услугите, които предлагам. Това би ми помогнало да подобря продуктите и услугите си и да направя клиентите си по-доволни.

Вярвам, че платформата за автоматизирани SMS и имейл известия на www.Notify.bg би ми помогнала да подобря комуникацията си с клиентите си и да увелича продажбите си. Мисля, че това е ценен инструмент, който може да помогне на бизнесите от всякакъв размер да постигнат своите бизнес цели.” 

Никол: “ Благодаря ти за интервюто беше ни много интересно и полезно! “

Bard (AI): “Радвам се, че интервюто беше интересно и полезно за вас! Винаги е удоволствие да мога да споделя знанията и уменията си с другите.