В кризисна ситуация, като пандемията от COVID-19, наличието на ефективни вътрешни комуникационни системи и процеси, може да помогне да се гарантира, че вашата кризисна ситуация няма да се влоши.


За да комуникирате ефективно в криза, трябва да:

имате силен вътрешен комуникационен план

се уверите, че вашият отговор на разгръщащите се проблеми се управлява добре

се уверите, че вашите служители научават ключова информация от компанията, преди да я чуят от някъде другаде

използвате множество канали за комуникация и персоналът да знае за тях

използвате вашите лидери ефективно за разгръщане на информация

дръжте хората информирани за развитието и промяната на ситуацията

Notify.bg за комуникациите
по време на кризата с COVID-19


Важно е да имате разнообразни комуникационни канали за служителите си по време на криза, за да имат достъп до най-новата информация и да бъдат в крак с новостите. Notify.bg е софтуер за комуникация чрез SMS и електронна поща, с множество канали и функции, които да ви помогнат да общувате с вашите служители по време на пандемията от COVID-19.


Информиране на персонала за нови или актуализирани фирмени политики за COVID-19


Може да се наложи да подсилите съществуващите фирмени политики по време на кризата и да напомните на персонала за тях. Може също така да се наложи да създадете и разпространите много нови правила за работа по време на пандемия. Скоростта на промяна е толкова голяма, че може да са необходими много нови правила. Може би вашата компания е взела решение да премине към форма на дистанционна работа, или висшето ръководство иска да гарантира, че всички знаят кога да се самоизолират или как това засяга изчисляването на заплатите или ваканционните дни.

Използвайте Notify.bg, като инструмент за включване на корпоративни бюлетини.


Предупреждаване на служителите за временно затваряне на офиса или за задължително връщане обратно на работното място


Изпратете фокусирани SMS и имейли с едно щракване, до всички работници или определени работни групи. Уведомете ги лесно, дали офисът трябва да бъде затворен, за да се предотврати разпространението на вируса или когато имате зелена светлина да възстановите нормалната трудова дейност, обратно в офиса.

Това са няколко от най-важните въпроси за вътрешна комуникация, по време на пандемията COVID-19. Това е информация, която никой не бива да пропуска.

Пандемията COVID-19 е кризисна ситуация, различна от всяка друга, която сме преживявали в паметта си, засягаща почти всеки бизнес по света.

Във време, като това е изключително важно за вашата компания да даде приоритет на вътрешните комуникации. Правейки това, трябва да гарантирате, че вашите мениджъри разполагат с правилните инструменти, за да поддържате служителите добре информирани. Така вашия бизнес има по-добър шанс да не изостава пред конкуренцията и да запазите служителите здрави.

Потърсете различни начини, по които можете да се ангажирате със служителите си по време на ситуацията с COVID-19. Бъдете подготвени и в безопасност!

Започни сега